منم نویسنده شدم!

شکلک های بی نظیر

اگه بیای اینجا اصلا پشیمون نمیشی اینجا دنیای شکلکه

منم نویسنده شدم!

سلام بچه ها واستون یه داستان از شکلک ها اوردم

پوری یه بچه هی درس خون بودReading a Bookالبته فقط تا موقعی که پدرش کامپیوتر برایش خرید خودتون ببینید

 

صبحظهرشبتا یه روز باباش اومد و گفت پوری از دستت خسته شدم چهقدر کامپیوتر

 

بازی میکنی اهو کامپیوتر رو برداشت و با خودش برد پوری هم همش گریه میکردNightپوری یه روز داشت

 

میرفت بیرون بازی کنه که یه دختر دیداو با همون نگاه اول عاشق اون دختر شد و با او دوس شداو

 

وقتی این رو به باباش گفت باباشم گفت پوری اگه کامپیوتر رو نمیبردم تو روز شب پای کامپیوتر بودی و نمیتونستی

 

دوست پیدا کنی پوری هم تا اخر عمرش پدرش رو الگو قرار داد

 

خب بچه ها تموم شد من نویسنده ی خوبی میشم؟ تو نظر ها بهم بگید



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت19:09---15 تير 1391
سلام انوشا جون من صاحب وبلاک game1000هستم گفتی سر بزن ومن هم الان آمدم وسر زدم به وبلاک قشنگت ممنون از این که وارد وبلاکم شدی دوباره هم به وبلاکم سربزن بایپاسخ:خواهش میکنم عسیسم

mahdi
ساعت19:08---15 تير 1391
سلام انوشا جون من صاحب وبلاک game1000هستم گفتی سر بزن ومن هم الان آمدم وسر زدم به وبلاک قشنگت ممنون از این که وارد وبلاکم شدی دوباره هم به وبلاکم سربزن بای

جیلی جون
ساعت19:07---15 تير 1391
به نظر من نویسنده خوبی میشی ولی خوب داریم تا خوب...راستی وبت20 به منم سر بزن..میسی

عاشق دلشکسته
ساعت13:59---14 تير 1391
سلام.خوبی؟ وبلاگ خوبی داری

نویسنده خوبی میشی ولی باید بیشتر تلاش کنی. بعدشم پوری کار خوبی نکرده ک عاشق شده. به نظر من بهتر بود از صبح تا شب پای کامپیوتر میموند و بازی میکرد ولی عاشق نمیشد.

بهم سر بزن. مطالبمو بخون خیلی خوشت میاد

منتظرم

بای تا هایپاسخ:راس میگی چرا خودم به فکرم نرسید ممنونم ازت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 13:29 ] [ انوشا ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::